Hvilken behandling har dette sæbebehandled~
Fra : mail_FJERNDETTE@ezbe~

Dato : 08-07-07 08:37

Hej,

Jeg har købt et Børge Mogensen Shakerbord for en uges tid siden.
Bordpladen så flot og meget lys ud, men benene var mørke og plettede.
Jeg gav derfor benene en omgang slibning og sæbebehandling i går, men
jeg kan ikke få samme lyse farve som på selve bordpladen. Se
bordpladen og benene her:

http://www.ezben.dk/DSC_2280_resize.JPG

Jeg kan konstatere, at bordpladen har fået en eller anden behandling,
men bunden af bordpladen og benene har ikke fået dette. Se eksempler
her:
http://www.ezben.dk/DSC_2277_resize.JPG
http://www.ezben.dk/DSC_2279_resize.JPG
http://www.ezben.dk/DSC_2275_resize.JPG

Kan nogen komme med et bud på, hvad bordpladen er blevet behandlet
med? Jeg vil nemlig gerne have samme lyse farve overalt på bordet.

Esben

Fra : Jacob Andersen

Dato : 08-07-07 10:29

>Kan nogen komme med et bud på, hvad bordpladen er blevet behandlet
>med? Jeg vil nemlig gerne have samme lyse farve overalt på bordet.

Et bud kunne være at pladen har fået lud før sæben - evt med hvidpigment.
Mvh
Jacob

Fra : Trine Lund

Dato : 08-07-07 11:39

"Jacob Andersen" <i@dk> skrev i en meddelelse

> Et bud kunne være at pladen har fået lud før sæben - evt med hvidpigment.
> Mvh
> Jacob

Ludbehandling er også mit bud.
Mange hilsner, Trine

Fra : Max

Dato : 08-07-07 14:54

Hej

> Kan nogen komme med et bud på, hvad bordpladen er blevet behandlet
> med? Jeg vil nemlig gerne have samme lyse farve overalt på bordet.

Hvid rustikolie fra Junkers.

--
Mvh Max