Udvendig skydedør
Fra : Sorteper

Dato : 06-07-07 12:27

Jeg har et hul mellem hus og skur på ca. 1 x 2,5 meter.
Jeg vil nu lukke dette hul med en kraftig skydedør lavet i trykimpeneret
træ, som skuret. Men kan du ikke lige give mig et link, som peger hen på en
konstruktionsvejledning til en sådan dør.

Fra : Carsten

Dato : 06-07-07 13:45

Godt nok en indvendig dør, men principperne og opbygningen er den samme:

http://www.goerdetselv.dk/Shared/bildbank/dk-pdf/DKGDS102001_Skydedor.pdf

Carsten

Fra : Martin Bak

Dato : 06-07-07 16:44

"Carsten" <carsten@noexists.dk> skrev i en meddelelse
> Godt nok en indvendig dør, men principperne og opbygningen er den samme:

Arhh. knap nok. Søg på "portruller".

Martin