Overholdt ikke rygeforbud
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-07-07 00:45

Under en natlig sneglejagt med lommelygten, fik jeg pludselig øje på en frø
der sad og røg en cigar. Det viste sig dog, at cigaren var en næsten slugt
regnorm. Jeg anede ikke at frøer kunne/ville tage sådan en stor mundfuld.
En skam at de ikke kan/vil spise havesnegle, men siden tudse og frøbestanden
er eksploderet her, er der næsten ingen af de små nøgensnegle.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 05-07-07 09:40

> [...]
> frøbestanden
> er eksploderet her, er der næsten ingen af de små nøgensnegle.

Den kan jo ikke læse, så den vidste intet om rygeforbud i din have
Ellers så er pindsvin en god kur mod snegle.
Så gør din have pindsvine venlig, så finder de små nok selv hjem til dig.

og det er nogen små søde krabater

--
mvh Uffe

Fra : Kim2000

Dato : 05-07-07 09:46

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ellers så er pindsvin en god kur mod snegle.
> Så gør din have pindsvine venlig, så finder de små nok selv hjem til dig.

Jeps, da lille Pinde vågnede fra brændeskuret i februar gik han ligeså fint
rundt, men så blev det jo pludselig vinter, og der måtte vi jo ud og hente
lille Pinde og holde ham indendørs 3-4 uger, de elsker kattemad fandt vi ud
af. En sød lille fætter.
mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter
Din Computer 45 er udkommet

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-07-07 22:38

> [...]
> fint rundt, men så blev det jo pludselig vinter, og der måtte vi jo ud og
> hente lille Pinde og holde ham indendørs 3-4 uger, de elsker kattemad

Vores var for lille i efteråret, så den kom ind.
En rigtig sød lille en

--
mvh Uffe

Fra : Jens G

Dato : 05-07-07 15:43

On Thu, 5 Jul 2007 01:44:52 +0200, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> wrote:

> [...]
>En skam at de ikke kan/vil spise havesnegle, men siden tudse og frøbestanden
>er eksploderet her, er der næsten ingen af de små nøgensnegle.

De grønne frøer vi har i haven elsker regnorme. Omkring 200 meter fra
vores have er der dræbersnegle, og jeg håber at en god bestand af
frøer og tudser vil bremse dem. Grådigheden hos de grønne jægere
fejler ihvertfald ikke noget.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.