Tæpperensemiddel
Fra : Carsten Keller

Dato : 03-07-07 07:48

Hej gruppe.

Vi har et tæppe der er blevet lidt nusset. Min mor har en Vax stående, som
jeg så lige tænkte jeg kunne rense det med. Problemet er så bare lige at hun
ikke har noget tæpperens, og Silvan skal have 199 for en dunk der sikkert
rækker til et helt hus. Jeg skal kun bruge til 6-7 m2. Hvor finder jeg sådan
noget rensevæske i nogle lidt mindre/billigere pakninger omkring Århus?

Takker

Keller

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 09:20

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg sådan noget rensevæske i nogle lidt mindre/billigere pakninger omkring

Brug noget flydende Omo, Ariel eller lignende. Det virker lige så godt.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Carsten Keller

Dato : 03-07-07 11:50

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> wrote in message

> "Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i en meddelelse

> Brug noget flydende Omo, Ariel eller lignende. Det virker lige så godt.

Cool. Jeg kan altså bruge et hvilket som helst flydende vaskemiddel? Hvordan
skal jeg dosere det?

Keller

Fra : Max

Dato : 03-07-07 11:54

Hej Carsten

> Cool. Jeg kan altså bruge et hvilket som helst flydende vaskemiddel?

Når du har brugt det, så giv det engang Dunlet eller lignende med
en forstøver, det gør det antistatisk og smudsafvisende.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 12:01

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i en meddelelse

> Cool. Jeg kan altså bruge et hvilket som helst flydende vaskemiddel?

Ja, det gjorde jeg altid, da vi havde gulvtæpper i huset. Brugte som regel
flydende Omo.

>Hvordan skal jeg dosere det?

Nu ved jeg ikke lige, hvor stor beholderen er i en Vax støvsuger, men i en
alm. tæpperenser, brugte jeg ca. en hættefuld. Der er vel omkring 10 liter
vand i sådan en, vil jeg gætte på. Ellers så giver du bare lige tæppet en
omgang med rent vand, efter turen med vaskemidlet. Det tager nok ikke så
lang tid, når det ikke er et større stykke, at det drejer sig om.

--
Mvh. www.tjekmig.dk