Kræftramte sveskeblommer
Fra : Jim Andersen

Dato : 02-07-07 09:19

Nu er mine sveskeblommetræer endelig store nok til at bære frugt.

Men jeg ser at en hel del af blommerne (som på denne tid er små og grønne)
er svulmet op og misdannede og lettere gullige.

Jeg var til havefest forleden og de havde også "sjove" blommer.

Nogen der véd hvad det er, og om der kan/skal gøres noget?

/jim

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 02-07-07 17:21

> [...]
>
> Jeg var til havefest forleden og de havde også "sjove" blommer.
>
> Nogen der véd hvad det er, og om der kan/skal gøres noget?

Det er nok for meget vand. Både mine blommer og kirsebær ser også mystiske
ud.

Mvh Maria