Magasinholder med plads til 1 blad
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 30-06-07 10:15

Hej derude

I familien er der enkeltmedlemmer som ynder at læse blade på toilettet,
men disse ender som regel med at ligge og flyde på gulv eller
toiletspand, så jeg har foreslået monteringen af en magasinholder hvor
disse så vil kunne hænge... Men men, nu kan jeg ikke finde nogle der
umiddelbart opfylder kravet om størrelse. De eneste jeg kan finde har 3
eller 5 rum og det er for meget.

Jeg mindes at have set en holder som havde 1 rum/holder som var udformet
i en bøjet rustfri stålplade, lidt ligesom et stort V eller U. Jeg kan
dog ikke finde ud af hvem der måtte have lavet det og hvor det kan
købes. Det skal ikke være alt for stort for der er ikke så meget plads
på badeværelset.

Er der nogen derude som har nogle gode tips til en holder, evt. hvis du
kender til den jeg mener at have set et sted? Andre forslag er også
velkomne

Thomas

Fra : Armand

Dato : 30-06-07 13:33

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> dog ikke finde ud af hvem der måtte have lavet det og hvor det kan købes.
> Det skal ikke være alt for stort for der er ikke så meget plads på

Jup, En sådan plast-sag hængte på min barndoms toilet!

> Er der nogen derude som har nogle gode tips til en holder, evt. hvis du
> kender til den jeg mener at have set et sted? Andre forslag er også
> velkomne

Hvad med familiens/nabokvarterets smedelærling og en målsat skitse?
Hvor i landet befinder du dig?

--
Armand.
(Ikke ligefrem lærling længere)

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 30-06-07 14:29

Armand wrote:

> Hvad med familiens/nabokvarterets smedelærling og en målsat skitse?
> Hvor i landet befinder du dig?

Tjo... det kunne man selvfølgelig også prøve... Befinder mig lidt nord
for Århus.

Thomas

Fra : Kari Eiffert

Dato : 30-06-07 14:15

> [...]
>
> Er der nogen derude som har nogle gode tips til en holder, evt. hvis du
> kender til den jeg mener at have set et sted? Andre forslag er også

Noget i stil med det her måske?

http://www.boxdelux.dk/shop/default.asp?ProductID=111-05-105

http://www.frokenolsen.dk/product.asp?product=661&page=1

http://hittentit.dk/_b_magasinholder_til_v%C3%83%C2%A6g__acryl_b_-p-2869.html

http://www.fenomen.dk/Default.asp?mode=showproduct&rid=1918

http://www.davida.dk/shop/varedetalje.asp?varenr=100-305

Kunne jo blive ved Der er masser på nettet. Søg på magasinholder på
google, så kommer der noget i alle prisklasser.

Mvh Kari

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 30-06-07 14:30

Kari Eiffert wrote:

> Noget i stil med det her måske?

> [...]

Ja, der var en del forskellige... godt nok også i forskellig prisklasser.

> Kunne jo blive ved Der er masser på nettet. Søg på magasinholder på
> google, så kommer der noget i alle prisklasser.

Tjaa... jeg syntes nok jeg havde googlet, men dem jeg kunne finde var
til 3 eller 5 blade, og det er lidt overkill

Men jeg vil fortsætte min googling, tak for input!

Thomas