erfaringer med vinduer fra Outline og KPK ~
Fra : Preben Kaas

Dato : 29-06-07 12:22

   Nogen der har gode eller dårlige erfaringer med træ-vinduer
fra Outline i Herning eller KPK Vinduer i Nykøbing Mors??

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk

Fra : Ann

Dato : 29-06-07 13:48

On 29 Jun., 13:21, Preben Kaas <prebenk...@xxxxhjallesenet.dk> wrote:
> Nogen der har gode eller dårlige erfaringer med træ-vinduer
> fra Outline i Herning eller KPK Vinduer i Nykøbing Mors??

> [...]

Hej Preben

Vi har både vinduer og døre fra KPK - er absolut tilfreds med
kvaliteten.

hilsen
Ann

Fra : Flemming

Dato : 30-06-07 08:04

Preben Kaas wrote:
> Nogen der har gode eller dårlige erfaringer med træ-vinduer
> fra Outline i Herning eller KPK Vinduer i Nykøbing Mors??

Jeg har vinduer og døre fra Outline og de er fine. Dog er min hoveddør utæt,
og det har jeg nu kæmpet med dem om i over 3 år. De har stadig ikke fundet
fejlen, og skifter forklaringer hele tiden. F.eks. har de været ude og kigge
på døren ca. 7 gange, sidste efterår ville de så bestille en ny dør, men nu
er det lige pludselig døren der er monteret forkert af Bülow & Nielsen.

Mvh. Flemming