Lysdæmper på korresponce afbrydere
Fra : TBJ3300

Dato : 26-06-07 14:49

Hej

Jeg har en loftlampe som jeg gerne vil have lysdæmper på afbryderen,
problemet er bare det er et loftudtag med korresponce afbrydere, tænder og
slukkes 2 steder.

Er der nogen forslag til at løse dette ?

Hilsen
Torben

Fra : Andersen [3650]

Dato : 26-06-07 15:32

"TBJ3300" <torbenFJERN-DETTE@hane.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slukkes 2 steder.
>
> Er der nogen forslag til at løse dette ?

Lysdæmper med impuls indgang.
LK's touch havde det engang, men har vist
fjernet det igen. Måske kip modellen har.

Fra : Elmand

Dato : 26-06-07 21:01

> [...]
> slukkes 2 steder.
>
> Er der nogen forslag til at løse dette ?

Det skulle en fuga Meg. skydelysdæmper kunne klarer.
Den bedste gruppe at spørge i er ellers dk.teknik.el
Med venlig hilsen
Espersen El & Antenne

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-06-07 09:12

On 26 Jun., 15:48, "TBJ3300" <torbenFJERN-DE...@hane.dk> wrote:
> [...]
> slukkes 2 steder.
>
> Er der nogen forslag til at løse dette ?

Dyrt men det virker:
Wireless IHC, hvor lysdæmperen er i lampestedet.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord

Fra : TBJ3300

Dato : 28-06-07 15:37

> [...]
>
> Er der nogen forslag til at løse dette ?

Dyrt men det virker:
Wireless IHC, hvor lysdæmperen er i lampestedet.

Takker for hjælpen, vil se på lampeudtag med regulering ca. 600,- +
fjerbetjening kr 500,- Uha da.

//Torben