Overdækning af morel-træ
Fra : Hans Hansen

Dato : 24-06-07 10:12

Hej NG'er

Har et dejligt morel-træ som bærer store mængder lækre moreller, men hvis
det ikke dækkes tager solsorte mm alle frugter.

Har hidtil brugt de alm. grønne plastik net som bare er lagt over træet, men
træet er nu blevet for stort til det og nettet går i stykker og det er
fungerer i det hele taget ikke godt.

Nogen med ideer til anden form for overdækning f.eks. et mere robust net der
kunne lægges over nogle stolper evt. med snore imellem så nettet ikke hviler
direkte på træets grene?

Forslag til stolper og net modtages med kyshånd....og meget gerne hvor de
kan fås!

Er osse åben overfor andre forslag

Fra : V Hansen

Dato : 24-06-07 11:49

"> > Nogen med ideer til anden form for overdækning f.eks. et mere robust
net der
> kunne lægges over nogle stolper evt. med snore imellem så nettet ikke
> hviler direkte på træets grene?

fiskenet lavet af polyester, maskestørrelse 3,8cm, kan solsorte ikke
forcere,og de hænger heller ikke fast i det, det er så let at du ikke
behøver at tænke på træet, men ellers kan du lave noget stillads af gamle
parasolstativer.

Vibeke

Fra : Hans Hansen

Dato : 24-06-07 15:38

"V Hansen" <vibsenhansen@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> forcere,og de hænger heller ikke fast i det, det er så let at du ikke
> behøver at tænke på træet, men ellers kan du lave noget stillads af gamle

Tak for svaret - det lyder som en god ide - kan omtalte fiskenet fås over
nettet (altså internettet....hehe)

Mvh
Hans

Fra : V Hansen

Dato : 24-06-07 17:23

kan omtalte fiskenet fås over
> nettet (altså internettet....hehe)

prøv at google: vodbinderier, så er der måske et i nærheden af dig,
spørg om de har en rest, så får du det ret billigt tror jeg,
nettene findes både i sort og grønt
mvh
Vibeke