3d modellering af terasse
Fra : Ukendt

Dato : 23-06-07 20:25

Hej gruppe,

   jeg vil gerne modellere en nyt terasse i et 3D-modelleringsprogram, så
min svigerfar kan se hensigten i mine planer når han kommer og hjælper
mig med at bygge den. Men sådan noget som de store 3D-programmer,
Autodesk og hvad de hedder allesammen, er jeg uden for pædagogisk
rækkevidde med hensyn til. Er der nogen der kender til et noget mere
simpelt program, jeg kan bruge til ovennævnte formål?

På forhånd mange tak for henvisning,

Morten

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 23-06-07 21:00

http://sketchup.google.com/

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : kep

Dato : 23-06-07 22:56

"Morten Nørgaard" <mnoREMOVEANDsletDETTE@ursamajorproductions.dk> skrev i en
meddelelse news:467d736e$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> de hedder allesammen, er jeg uden for pædagogisk rækkevidde med hensyn
> til. Er der nogen der kender til et noget mere simpelt program, jeg kan

Hej
Prøv om ikke CYCAS public er noget du kan bruge
den er ikke så "langhåret" og den koster gratis.

http://www.cycas.de/down.php?s=en&sys=win#top
--
M.v.h.
kep

Fra : kep

Dato : 23-06-07 23:26

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Hej
> Prøv om ikke CYCAS public er noget du kan bruge
> den er ikke så "langhåret" og den koster gratis.

Jeg har selv været ved at konstruere en terrasse, men har endnu
ikke fundet ud af, hvordan den skal se ud.
Du kan prøve at kigge på disse billeder og få et indtryk
af hvad programmet kan.
http://www.sendspace.com/file/hkamb3

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 25-06-07 09:39

½øjs@.

Her er lige lidt info om forskellige programmer stærke/svage sider, også
gratis programmer: http://www.pcworld.dk/art/8736?page=1

/Ole