græsfrø - større mængde
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 21-06-07 22:35

Jeg skal til at så græs i et areal på 1600 m2. Nogen bud på hvor jeg skaffe
græsfrø til den mest faurable pris? (Jylland)

//Dennis

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-06-07 10:59

On 21 Jun., 23:34, "Dennis Nielsen" <Bjerreve...@privat.dk> wrote:
> Jeg skal til at så græs i et areal på 1600 m2. Nogen bud på hvor jeg skaffe
> græsfrø til den mest faurable pris? (Jylland)

Der hvor landmanden køber sit såsæd, gødning og lign. dvs. DLG og
lign. steder.
Eller måske endda direkte hos en landmand, så kan du sikkert også få
det sort.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord

Fra : GIlbert....\(5750\)

Dato : 22-06-07 14:35

Eller måske endda direkte hos en landmand, så kan du sikkert også få
det sort.

hvordan det mon ser ud med en sort græsplæne

--
Hilsen Christel & Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Fra : Max

Dato : 22-06-07 14:46

Hej GIlbert

> hvordan det mon ser ud med en sort græsplæne

Jeg ved det ikke, men det vil helt sikkert imponere,
sådan en har naboen sgu ikke :)

--
Mvh Max

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 22-06-07 22:02

> Hej GIlbert

> Jeg ved det ikke, men det vil helt sikkert imponere,
> sådan en har naboen sgu ikke :)

Næh, og så skal det aldrig slås. Hver gang det bliver over 1 cm højt, kommer
Told&Skat og henter det.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 22-06-07 21:05

On Fri, 22 Jun 2007 02:59:03 -0700, "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>Der hvor landmanden køber sit såsæd, gødning og lign. dvs. DLG og
>lign. steder.
>Eller måske endda direkte hos en landmand, så kan du sikkert også få
>det sort.

Det græs landmanden bruger på sin mark kan ikke anbefales til græsplæne.
Det er grovt, det gror alt for hurtigt, det bliver ikke tæt, det sætter
store frøstande.
Jeg har sådan en mark ......

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 23-06-07 06:38

prøv en anlægsgartner
herovre sælger de sort græsfrø
en sort græplæne i det mørke jylland , pas på at folk ikke falder over den