Leje af Borde
Fra : Rick

Dato : 21-06-07 16:55

Hej I gruppen,

Jeg ved ikke helt, om det er det rigtige sted at spørge, men prøver lige...
Jeg holder fest næste weekend (ja, det er altså desværre ikke en indbydelse
) og mangler borde. En ven sagde, at han kunne skaffe dem, men det har
vist sig bare at være lidt tomme luftkasteller. Nu rykker datoen nærmere og
jeg ville høre om nogen ved, om der findes et sted i Århus-området, hvor
borde (og evt. også stole) kan lejes til rimelig pris. Det er til ca. 25
personer. Det må alternativt gerne være flere små borde til at stille op ad
hinanden. Desværre har jeg ingen trailer eller trækkrog, så de skal enten
kunne være i en Suzuki Grand Vitara på gule plader eller kunne bringes ud.
Ideer tages imod med kyshånd...

- rick -

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-07 17:36

> [...]
> til at stille op ad hinanden. Desværre har jeg ingen trailer eller
> trækkrog, så de skal enten kunne være i en Suzuki Grand Vitara på gule

Diverse selvskabslokaler... Men den sidste del kan være problemet... Men nu
har du en lejlighed til at købe en trækkrog...

/SWP

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 21-06-07 18:36

> [...]
> til at stille op ad hinanden. Desværre har jeg ingen trailer eller
> trækkrog, så de skal enten kunne være i en Suzuki Grand Vitara på gule

Vi har et par spånplader, der er smurt med microdispers (så bliver de ikke
underlige, når man spilder), og så nogle bukke .Det fungerer fint i en
snæver vending.

Mvh Maria

Fra : Rick

Dato : 22-06-07 20:11

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in message
> Vi har et par spånplader, der er smurt med microdispers (så bliver de ikke
> underlige, når man spilder), og så nogle bukke .Det fungerer fint i en
> snæver vending.

Det lyder som en interessant ide...

- rick -

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 22-06-07 20:40

> Det lyder som en interessant ide...

Har du adgang til en sav, er det en fordel at save dem af så de kun er 90 cm
brede. Så passer duge bedre (både papir og nervøst velour)

Mvh Maria

Fra : Ths

Dato : 21-06-07 18:47

> kunne være i en Suzuki Grand Vitara på gule plader

Desværre. De borde jeg har, kan kun være i en Suzuki Grand Vitara med hvide
plader....

/Ths

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-07 21:36

> Desværre. De borde jeg har, kan kun være i en Suzuki Grand Vitara med
> hvide plader....

Endnu en misundelsesafgift??

/SWP