Jordbær
Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 21-06-07 15:48

Hejsa.
Jeg har i år sat nye jordbær af sorten Ostara som er remonterende.
Nu er første rush i høsten ligesom overstået og blomstringen begynder igen.
Ved nogen her om jeg skal foretage mig noget i den anledning med hensyn til
gødning osv. Skal jeg "bare lade dem være" og give jordbær hele sommeren?

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 22-06-07 09:39

"Mikkel Bierberg-Petterson" <bierberg@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> til
> gødning osv. Skal jeg "bare lade dem være" og give jordbær hele sommeren?

Hmmm, vil du poste det her én gang for hver plante???

/Ole