Søges: rødbrune mursten
Fra : Fl. Baumann

Dato : 18-06-07 19:50

Hej Gruppe

jeg står og mangler 100 rødbrune mursten, magen til dem I kan se hvis I
følger nedenstående link.
jeg har forgæves (indtil nu) forsøgt at finde dem nye og heller ikke som
brugte har der været bid!

Huset er fra midtfirserne og stenene, er som I kan se via link,
rødbrunagtige.

Nogen ideer, eller bedre, 100 sten som I gerne vil af med!

http://zillyink.dk/tilsalg.htm

--
Fl. Baumann
der er pissetræt af at se det grimme "træbrædt" over skydedøren til haven.

Fra : Jørgen Andersen

Dato : 20-06-07 16:43

"Fl. Baumann" <zillyink@fjerndettehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Huset er fra midtfirserne og stenene, er som I kan se via link, rødbrunagtige.
>
> Nogen ideer, eller bedre, 100 sten som I gerne vil af med!

Et godt bud kunne være Ribe Tegl fra Randers Tegl

Fra : Fl. Baumann

Dato : 20-06-07 17:59

"Jørgen Andersen" <joergen_ilse@hotmailFJERN.com> skrev i
meddelelsen

> "Fl. Baumann" <zillyink@fjerndettehotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:4676d3f5$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...

> Et godt bud kunne være Ribe Tegl fra Randers Tegl

Et rigtig godt bud, tak for det.
Det ligner rigtig meget de sten mit hus er bygget af.
--
Fl. Baumann