Havedam
Fra : Jens

Dato : 17-06-07 17:59

Hej

Nogen der kender et billigt sted at købe folie eller anden dug ?

--
Venligst / Best Regards

Jens Vestergaard

Marine Engineer

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-06-07 18:10

In news:46756842$0$90267$14726298@news.sunsite.dk,
Jens <001lionx@privat.dk(fjern001)> typed:
> Hej
>
> Nogen der kender et billigt sted at købe folie eller anden dug ?

Du kan lige så godt købe EPDM (gummifolie) fra begyndelsen, det vil
du ikke fortryde. Vi startede med pvc dug og måtte udskifte det
efter 2 år. EPDM er superstærkt

Vi købte det hos Superkoi, og gav endda mere for det for 6-7 år
siden. Du kan se linket her:

http://www.superkoi.dk/cms.ashx/online-butik/koishop/products/folie-og-underlag/epdm-folie-10-mm.html

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kim2000

Dato : 17-06-07 18:49

> [...]
> EPDM er superstærkt
>
> Vi købte det hos Superkoi, og gav endda mere for det for 6-7 år siden. Du

Det må da være en fejl? I det lokale byggemarked så jeg det så sendt som i
fredags til 999 kroner og det var for en dug der hed 10x15. Nå, men vi gik
igen og nu prøver jeg at bestille den her, de fortæller vel, hvis det er en
prisvejl.
mvh
Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-06-07 20:32

In news:46757439$0$44660$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Kim2000 <kim2000@surfer.dk> typed:
> [...]
> sendt som i fredags til 999 kroner og det var for en dug der hed
> 10x15. Nå, men vi gik igen og nu prøver jeg at bestille den her,

Superkois pris er absolut ikke en fejl. Jeg huskede så forkert, vi
gav faktisk 69.- kr. pr. m2 for 6-7 år siden for EPDM folie 1,2 mm
tykt, og det er den normale pris de fleste steder. Det må være PVC
folie du har set.

Hvis du kan få en dug i samme kvalitet som vores fra Superkoi til
den pris hos dit byggemarked, så synes jeg da bestemt du skal gøre
det, for det er da noget af et fund. Jeg tillader mig dog at tvivle.
Vores bassin er på 10.000 ltr. og hvis jeg ikke husker helt forkert
kom vi af med ca. 3.500,- kr.

Jeg fandt lige et link på nettet, hvor det er 10 kr,- billigere,
altså 59,- kr. pr. m2 :

http://koiimport.dk/product.asp?product=1348&sub=24

Men så får du det vist heller ikke billigere nogen steder

Fra : Kim2000

Dato : 17-06-07 20:45

> [...]
> 59,- kr. pr. m2 :
>
> http://koiimport.dk/product.asp?product=1348&sub=24
>
> Men så får du det vist heller ikke billigere nogen steder

Okay, så er det også en fejl, for de har lige hævet 69 + 59 kroner porto for
deres standard dug som de skriver er 20x30 meter. Nå, men det skriver de nu
nok i løbet af i morgen.
mvh
Kim