Erfaring med "lille" efterhængt fræser søg~
Fra : Ukendt

Dato : 17-06-07 16:50

Hej

Jeg har ca. 500 m2 græsplæne som skal fræses op og lægges om plus div andet
fræse arbejde.

Så var det jeg tænkte, om der er nogen som har erfaringer med en efterhængt
fræser som f.eks. http://www.craftsman.dk/Fraser/Detail/29004.htm
I modsætning til dens lillebror
http://www.craftsman.dk/Fraser/Detail/29002.htm og lign model fra Jonsered
kan knivene jo kører begge veje rundt.

Men kan den klare en hård græsplæne eller skal man op i størrelsen ala Nibbi
og lign.?

Med venlig hilsen
Bjarne Petersen

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 23-06-07 06:34

Her anbefaler jeg at leje Diesel 14 - 18 hk til græsplæner
Græsplæner er noget af det hårdeste at fræse