isolering
Fra : Elmer Fjort

Dato : 16-06-07 08:53

Jeg prøver lige igen!

Vi vil meget gerne have loftet isoleret, men da det er svært, om ikke
umuligt at få
hele pakker med rockwool ud hvor det skal bruges. tænkte vi at rockwool
fnuller
måtte være sagen.
Fnulleren kan købes hos trælasthandlere. Men maskinen til at puste det op,
hvor får man fat i sådan en??

Jeg synes at have søgt højt og lavt, også forhørt mig hos Remirent, men uden
resultat.

Isolatører som har sådan en maskine, køber vel ikke fnulleren i trælasten,
men direkte hos Rockwool,
så hvem er ellers kunderne til det??

Elmer

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 17-06-07 09:13

Elmer Fjort wrote:
> [...]
> men uden resultat.
>
> Isolatører som har sådan en maskine, køber vel ikke fnulleren i

Brug papiruld i stedet, så går du ikke til af kløe, heller ikke senere når
du lige skal ha' lavet et eller andet på loftet.
Det fås komprimeret i sække, jeg fik dog mit blæst op af aut. firma. Om man
kan leje en indblæsningsmaskine ved jeg ikke.
Ebbe

Fra : Klaus-E. Jensen

Dato : 17-06-07 12:45

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden resultat.
>
> Isolatører som har sådan en maskine, køber vel ikke fnulleren i trælasten,

Hej Elmer.

Jeg er isolatør, og kan blæse isolering ud på et loft, til en rimelig pris.

Hilsen

K-E. Jensen

mti@tdcadsl.dk