Den kreative tømrer - erfaringer?
Fra : Jesper Davidsen

Dato : 15-06-07 10:51

Hejsa

Min far har fået et prisoverslag på en opgave fra et firma der hedder

Den kreative tømrer v/ Jørgen Zielinski
Sankt Ibsvej 13
4000 Roskilde

Jeg har syns jeg har læst om folk der har dårlige erfaringer med firmaet, og
min far var ikke helt tryg ved manden han talte med, men prisen var der ikke
noget i vejen med.

Er der nogen der har erfaringer med dem?

Jesper

Fra : Max

Dato : 15-06-07 10:59

Hej Jesper

> Jeg har syns jeg har læst om folk der har dårlige erfaringer med
> firmaet, og min far var ikke helt tryg ved manden han talte med, men
> prisen var der ikke noget i vejen med.

Så hold jer da fra ham og prøv at få en mand I har tillid til.

--
Mvh Max

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-06-07 11:19

Jesper Davidsen skrev:

> Jeg har syns jeg har læst om folk der har dårlige erfaringer med firmaet, og
> min far var ikke helt tryg ved manden han talte med, men prisen var der ikke
> noget i vejen med.

Jeg forstår ikke at I overhovedet overvejer at handle med en fyr
I ikke har tillid til.

> "prisen var der ikke noget i vejen med."

Øh nej ... det er der aldrig ved folk man ikke kan stole på.

Hermed ikke sagt noget om det konkrete firma som jeg intet kender
til.

Krydspostet til: <news:dk.fritid.hus-og-have>,<news:dk.forbruger>

--
Bertel

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 15-06-07 11:37

Jesper Davidsen wrote:
> [...]
> noget i vejen med.
>
> Er der nogen der har erfaringer med dem?

Ikke personligt, men...

http://tinyurl.com/3d5sv2

Fra : SB

Dato : 16-06-07 09:02

"Carsten Pedersen" <carsten_remove_this_@bitbybit.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke personligt, men...
>
> http://tinyurl.com/3d5sv2

virker ikke her

Søren

Fra : Lars Christensen

Dato : 16-06-07 11:06

http://www.anmeld-haandvaerker.dk/ViewCompany.aspx?CompanyId=+2b6048be-9f81-4767-a649-3257c708b7e9

Fra : Michael Reiler

Dato : 21-06-07 19:22

Hej

Jeg vil opfordre jer til at holde jer langt væk fra Jørgen Zielinski og hans
firma!

Jeg gjorde sidste år den fejl at få Den kreative tømrer / Jørgen Zielinski
til at stå for tømrerarbejdet i forbindelse med ombygningen af vores hus.

Arbejdet gik meget langsomt, hvilket også resulterede i vi pludselig fik at
vide at de skulle igang et andet sted, og ville stoppe arbejdet hos os i
mellemtiden. Derefter fandt vi heldigvis en anden tømrer, som kunne
overtage, og som fik færdiggjort arbejdet i dobbelt tempo af Den
kreative.....

Budgettet løb også løbsk, da Zielinski stoppede, manglede ca. 40% af
arbejdet, men der var brugt timer for det beløb som arbejdet var skønnet
til. (Jeg havde gjort den store fejl at jeg ikke havde fået en fast pris)

Undervejs blev vi truet med det ene og det andet, meget ubehageligt.

Kort og godt en meget dårlig oplevelse, gå i en stor bue udenom Den kreative
tømrer!

Mvh
Michael