grantræ biler plus noget nyt
Fra : Peter

Dato : 14-06-07 16:39

Hejsa

jeg skrev lidt tidligere og håber at kunne få hjælp, da det har udviklet sig
lidt

sorte biller i hundrede vis - se binaer grantrae problem 1 og 2
men nu er der kommet sådan grålige bænkebidder-agtige uden ben (!!), som
sidder på stammen, men også på nålene - se binaer grantrae problem 3 og 4 -
Jeg vil virkeligt gerne have hjælp til dette, da jeg er liddt bekymret for
træet og andre grantræer
Hvad er det og hvad kan afhjælpe ?
Mvh
Peter Dinesen

Fra : Jørgen

Dato : 14-06-07 17:21

Peter wrote:

> [...]
> - Jeg vil virkeligt gerne have hjælp til dette, da jeg er liddt bekymret

Som du selv skriver det i binær, kameraet focuserer ikke så godt.
Jeg vil nødig mane fanden på væggen, men prøv atse om de ligner disse
typografbiller.
http://www.skovdyrkerne.dk/svj/article.asp?id=1492

- jørgen

Fra : Peter

Dato : 16-06-07 07:24

jo jeg tror det - Nogle som har en behandlingsmetode for disse skarnsbasser