Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon FE med diverse tilbehør og linser sæ~
Fra : carsten.beck@post.dk

Dato : 23-07-07 16:00

Hej.
Tiden er måske ved at løbe fra udstyret. Desværre er pladsen efter at
være flyttet i et lille rækkehus også løbet i den gale retning! For
den rigtige er der dog bestemt tale om kvalitetsudstyr!

Jeg vil gerne sælge et Nikon FE med meget udstyr.
I hovedtræk består udstyret af:

Nikon FE kamera
Tamron SP 1:2.8/70-150 mm
Tamron SP 1:2.5/90 mm (Guldmedaljevinder i sin tid!)
Tamron SP 2x teleconverter
Tamron SP 1:2.8-3.8/35-80 mm
Tamron SP 1:2.5/28 mm
Alle i Adaptal2

Hertil også et motorhus til kameraet, samt diverse filtre og -holdere
til linserne. 2 blitz, slaveblitz, alukuffert m.m.
Alt i meget velholdt stand. Udstyret er stort set med originale æsker,
tasker, vejledninger m.m.!!

Udstyret kan beses i Århusområdet.

I er meget velkomne til at give mig et bud.

m.v.h.
Carsten
carsten.beck@post.dk

Fra : Mogens Hansen

Dato : 23-07-07 16:40

<carsten.beck@post.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Jeg vil gerne sælge et Nikon FE med meget udstyr.

Den slag indlæg hører hjemme i dk.marked.privat.foto, som jeg FUT'er til.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra :    ab©

Dato : 23-07-07 16:44

<carsten.beck@post.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Bortset fra, at dit indlæg nok gør sig bedst i markedsgruppen, skal du efter
min bedste overbevisning - og i forhold til hvad jeg har givet for
tilsvarende ikke regne med mere end kr. 500,- på en god dag - noget andet er
så, at du sikkert kan få det samme for udstyret, hvis du sælger filtre m.v.
for sig. For store portioner indskrænker markedet betydeligt / prisen
falder tilsvarende :-/

ab©

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-07-07 20:13

ab© wrote:

> [...]
> så, at du sikkert kan få det samme for udstyret, hvis du sælger filtre m.v.
> for sig. For store portioner indskrænker markedet betydeligt / prisen

Hmm... det ville klæde dig, hvis du også holder haldelssnakken i den
dertil indrettede gruppe.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Henrik Pedersen

Dato : 24-07-07 19:48

On Mon, 23 Jul 2007 07:59:55 -0700, carsten.beck@post.dk wrote:

>Hej.
>Tiden er m=E5ske ved at l=F8be fra udstyret. ....................r=E6kkehus.......................m=2Ev.h......................Carsten

Hej. Jovist er det en forkert gruppe, og jeg har derfor sendt dig en
længere smøre på mail fra tdc-adressen. Mvh. Hans Henrik.