Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamerahuset.
Fra : Henrik

Dato : 23-07-07 08:47

Hej

Nogen der har erfaringer med Kamerahuset??? Prøver at ringe til dem uden
held? Levere de til tiden?

Henrik

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-07-07 09:19

Henrik wrote:

> Nogen der har erfaringer med Kamerahuset??? Prøver at ringe til dem uden
> held? Levere de til tiden?

Spørgsmål om leverandører hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik

Dato : 23-07-07 11:14

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> [...]
Beklager, lod mig rive med af den gode stemning. Godt der er nogle der er
vågne, når jeg ikke er.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-07-07 11:11

Henrik skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Nogen der har erfaringer med Kamerahuset??? Prøver at ringe
> til dem uden held? Levere de til tiden?
> Henrik

Prøv nu noget nyt - nemlig at poste i den rigtige gruppe

Indlæg om forhandlere og "hvad skal jeg købe" spørgsmål hører
(som du har hørt tidligere) til news:dk.fritid.foto.indkoeb

Du kan læse om grupperne og deres brug på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin,netikette

Jan

Fra : ksk

Dato : 23-07-07 19:41

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Indlæg om forhandlere og "hvad skal jeg købe" spørgsmål hører (som du har
> hørt tidligere) til news:dk.fritid.foto.indkoeb

hejsa Jan kan du lige forklare mig forskelle på dit indlæg her og henrik

cita af Jan Vestegaard i dk fritid.foto

""""""
Samtidig kan du kigge lidt på Sony Alpha 100

Der får du hus + 2 objektiver for under 7000 kr

Ikke at det er hverken bedre eller dårligere end de andre, men
der har du også IS (billedstabilisator) indbygget i huset og der
en indbygget funktion, der renser spejlet for støv og kan ellers
det samme og ligeså godt som de øvrige i denne klasse......

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

""""""
hvor ligge forskelle ???

KsK

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-07 12:03

"Henrik" <dyk@mil.dk> skrev i en meddelelse news:46a45ce6$0$8214$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej
>
> Nogen der har erfaringer med Kamerahuset??? Prøver at ringe til dem uden
> held? Levere de til tiden?
>
> Henrik

Ja.
Gode.

MVH
Egon

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-07-07 20:09

Egon Stich wrote:

> Ja.
> Gode.

Du kan jo ikke påstå, at du ikke har kendskab til emneopdelingen i
fotogrupperne, men du kunne bare ikke dy' dig for at poste off-topic...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ksk

Dato : 23-07-07 19:45

"Henrik" <dyk@mil.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Nogen der har erfaringer med Kamerahuset??? Prøver at ringe til dem uden
> held? Levere de til tiden?
>
> Henrik

den kan du rolig handler hos

i øvrigt kan du selv afhente ting på frederiksundvej hvilker jeg ha altid
ha gjordt ha aldrig handlet med den online

KsK