Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon Ixus 950 IS vs Panasonic Lumix DMC-T~
Fra : Jan

Dato : 27-06-07 12:48

Jeg skal kjøpe meg nytt digitalt kompaktkamera og har kr 3000 eller
litt mer å bruke. Kameraet skal brukes til ryggsekkreising (les: lett/
lite, solid, egnet for alle relevante omgivelser).

Jeg har lest meg frem til at de to nevnte kameraene er de mest
aktuelle alternativene, men hvis det er opplagte ande alternativer så
er det selvsagt også mulig å vurdere andre alternativer.

Hvis noen mer kompetanse på kameraer har innspill basert på
spesifikasjonene under og kjenneskaper til kameraenes sterke og svake
sider kan gi gode råd mht kvaliteter, svakeheter og ikke minst
forskjeller mellom dem setter jeg pris på det.

spesifikasjoner:
http://www.digit.no/wip4/product_detail.epl?id=4757
http://www.digit.no/wip4/detail.epl?id=139994

Øystein