Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
1. Focus test 2. SONY DSC-W35
Fra : Arne Rasmussen

Dato : 23-06-07 16:54

Hej gruppe ...2 spørgsmål ..hvoraf det ene måske er i forkert gruppe ..men
tager chancen

1. For lang tid siden så jeg et indlæg om hvordan man kan teste om der
skulle være noget galt med (auto) focus på et camera ...noget med en lineal
og så focus på et bestemt sted ..men kan ikke rigtigt finde
anvisningen...nogen der sådan lige kan den?

2. Konen har snart fødselsdag og jeg overvejer at købe et SONY DSC-W35 til
hende som BILKA har på tilbud fra mandag - nogen der har noget godt eller
forfærdligt meget skidt at sige om det kamera - har lige så lidt forstand på
det som jeg har på agurkeavl

På forhånd tak og MVH

Arne

Fra : Kurt Kjær Jensen