Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Minolta Dynax 500si med Minolta zoom 28-80~
Fra : aNdEr SaNd

Dato : 21-06-07 07:51

Jeg er ret ny til foto, da jeg altid har holdt mig til instant-kamera.
Gennem flere år har jeg nu udvidet min interesse for foto og har derfor købt
et brugt Minolta Dynax 500si med Minolta zoom 28-80mm.
Jeg kunne godt bruge en manual til apparatet. Er der nogen der ved hvor en
sådan kan fremskaffes/downloades ?

Kurt Mogensen

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-07 14:34

"aNdEr SaNd" <klap@hat.cz> skrev i en meddelelse
> [...]
> købt et brugt Minolta Dynax 500si med Minolta zoom 28-80mm.
> Jeg kunne godt bruge en manual til apparatet. Er der nogen der ved hvor en

Google er din ven

http://www.vikenk.com/minolta_manual.htm

Mvh. Peter

Fra : aNdEr SaNd

Dato : 21-06-07 20:08

"Peter Stenkilde" <pfs på lightship punktum dk> skrev i en meddelelse
> "aNdEr SaNd" <klap@hat.cz> skrev i en meddelelse

> Google er din ven
>
> http://www.vikenk.com/minolta_manual.htm
>
> Mvh. Peter
Hmm - jeg må snart få det lært. Takker mange for hjælpen :)