Thunderbird
Fra : Kenneth Villadsen

Dato : 28-07-07 10:51

Er der andre end mig der bruger Thunderbird og som oplever/har oplevet
det samme og har et fif eller to?

Har lige opdateret til seneste version og nu kan jeg slet ikke se noglen
af trådene!!!

Fra : Kenneth Villadsen

Dato : 28-07-07 12:11

Har fundet mit problem! og løst det!

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-07-07 12:36

On Sat, 28 Jul 2007 13:11:10 +0200
Kenneth Villadsen <kenneth@kambiri.dk> wrote:

> Har fundet mit problem! og løst det!

Kunne være andre var interesseret i at kende til løsningen!

PS. Lad venligst være med at topposte, da det ikke er et quiz show

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen