redigering af Video
Fra : Runefys

Dato : 27-07-07 20:37

Hejsa er der nogen som kender et godt program til at redigere UV video
med. helst et hvor det er muligt at arbejde med indstilling af
farverne.

Rune
Århus

dykkerklubbenbunden.dk

Fra : Plasmon

Dato : 27-07-07 22:22

On 27 Jul., 21:37, Runefys <R...@dykning.eu> wrote:
> Hejsa er der nogen som kender et godt program til at redigere UV video
> med. helst et hvor det er muligt at arbejde med indstilling af
> [...]

Der er mange muligheder, alt efter hvor mange penge du vil bruge.
Et program som kan meget men stadig er til at finde ud af for
nybegyndere er: Avid Liquid 7.
Avid har ydre mere lavet Avid Xpress Pro HD, men dette er ikke for
begyndere.

Begge programmer har ganske fin colorgrading, og kan bruges både af
amatører eller profs.
Adobe har lavet Premiere, som også er fint. Men jeg ville vælge Avids
programmer.:
www.avid.com eller www.adobe.com

Fra : Kalle

Dato : 06-08-07 23:44

Start med at købe en MAC.

De programmer der ligger på MAC er super og meget nemme at bruge.
Hvis det ikke er vildt nok, køb Final Cut Express Pro, og hvis du vil lege
med farver, programmet Colores

Kalle