7 liters flaske stål købes.
Fra : ksch@tele2adsl.dk

Dato : 27-07-07 15:33

Hej, er der en der ligger inde med en 7 liters flaske i stål som er
til salg?
Så send en mail med pris og en kort beskrivelse af flaskens stand.
Mvh
Kenneth
ksch@tele2adsl.dk

Fra : ksch@tele2adsl.dk

Dato : 28-07-07 14:13

On 27 Jul., 16:32, "k...@tele2adsl.dk" <k...@tele2adsl.dk> wrote:
> [...]
> til salg?
> Så send en mail med pris og en kort beskrivelse af flaskens stand.

Hej igen
tak for jeres mails. jeg har lige købt 2.stk 7 liters stål flasker
brugt hos scansub dk diver.
mvh
kenneth

Fra : ole2740@gmail.com

Dato : 30-07-07 14:22

On 28 Jul., 15:13, "k...@tele2adsl.dk" <k...@tele2adsl.dk> wrote:

> Hej igen
> tak for jeres mails. jeg har lige købt 2.stk 7 liters stål flasker
> brugt hos scansub dk diver.
> mvh
> kenneth

Tja ..

Det var jo lidt ærgerligt for mig. Jeg har et dbl 7'er sæt stående,
der kan købes for en slik. Til sættet høre der 2 fine Dräger
ventiler. Behøver jjeg så at sige, at flaskerne er med konisk gevind.

Der udover vil der om et par uger være yderlig et 2x7x200bar med
ventilbro og stålbånd til salg. Det vil blive solgt for 2.200 kr.
Flaskerne er Faber og var i O2 service sidste år.
Sættet sælges fordi der kommer et 300bar's sæt hjem til mig om et par
uger ...

mvh.

Ole Bro