Shopping i Flensburgområdet
Fra : Anders

Dato : 27-07-07 11:52

Dav

Familien insisterer på en shoppingtur til Tyskland, og at jeg skal være
chauffør vel at mærke.

Nogen der har adresser / links til forretninger med dykkerudstyr i området
mellem grænsen og Flensburg ? Jeg kan jo lige så godt få lidt ud af turen
også.

RK

Fra : Ole Sørensen

Dato : 27-07-07 13:55

der er en lige efter grænsen ved kupfermulle men han har sjældent åben og
han har heller ikke meget at se på

Ole

Fra : Anders

Dato : 27-07-07 17:40

Slet ingen i selve Flensburg ? Det er nu heller ikke lykkedes at finde noget
på Google.

RK

Fra : Bo Christensen

Dato : 27-07-07 19:50

> der er en lige efter grænsen ved kupfermulle men han har sjældent åben og
> han har heller ikke meget at se på
Jeg er også i flensborg engang imellem, det er ikke lykkedes mig at finde
nogen,
den i kupfermulle er en dykkerskole, som bare har et par finner eller 2 til
salg.
Egentligt underligt, der er jo vand i nærheden, måske er flesborg fjord
umulig at dykke i?
/bo

Fra : Søren Reinke

Dato : 27-07-07 20:33

Bo Christensen wrote:
> [...]
> til salg.
> Egentligt underligt, der er jo vand i nærheden, måske er flesborg fjord

Det er den ikke (umulig at dykke i)

/Søren

Fra : Lars Damkjær

Dato : 29-07-07 22:21

Sidste år fandt jeg to butikker i den lokale vejviser, men ikke af dem har
noget at byde på.
Jeg tror du må nøjes med karypølser og dåseøl.

Lars