Dykning i Thailand
Fra : Thomas

Dato : 26-07-07 12:13

Skal til Thailand i Januar med kæresten og har en uge til 1½ der skal
bruges på at dykke. Det er ikke store udfordringer men mere smukke
natur oplevelser.

Hvor i Thailand skal jeg kigge

Venlig Hilsen

Thomas

Fra : TT

Dato : 26-07-07 13:12

"Thomas" <Thomas.Haugaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Overalt hvor der er vand - men kan anbefale Similan, Phi Phi, Ka Pha Nang
osv. alt sammen i sydthailand.

-TT

Fra : Preben Frank Jensen

Dato : 26-07-07 17:45

Hej Thomas.

Prøv at gå ind på www.bestdive.dk og tag en kigger.

Mvh

Preben Jensen

Fra : joppe

Dato : 26-07-07 21:25

Du skal helt sikkert være på vestkysten måske fastland ved Krabi eller
Phuket (Kata/Karon). Du skal sejle lidt væk for god dykning. Et par
dages liveaboard til Similan er helt klart et hit med de fedeste hvide
bounty strande der slår phi phi flere gange. Mellem dykkene er der
mulighed for et svømme ind på ubeboede øer med det fineste hvide
sand... Der er nok 50 dykkercentre, men jeg kan anbefale
westcoastdivers, scubacat, eller måske scandinavian divers. Generelt
hvis du booker hjemmefra betaler du max, men står du der kan de gå
lidt rundt mellem centrene og finge dem der virker mest fornuftige og
ofte få en "special price for you". Skal lige sige at januar er
højsæson der.
mvh Jesper

Fra : pibsen@usa.net

Dato : 28-07-07 07:30

Thomas,

Prøv at se på www.cafeflipflop.com - det er på øen Koh Lanti og er
ejet at et par glade danske drenge.

Koh Lanti ligger lige for nogle at de aller bedste divesites i
Thailand.

God ferie (tager selv derned i Feb

Pibsen