Kalkgraven i Karlstrup
Fra : Bock

Dato : 24-07-07 13:47

Hej Alle,

På trods af det meget kedelige sommervejr havde vi fornylig en tur til
kalk graven i Karlstrup.

Det resulterede i en lille artikel i dagens udgave af Dagbladet, hvis
det skulle have jeres interesse er linket her:

http://www.dagbladetonline.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070724/FORSIDE_KOEGE/707240046/2000

Solrød Dykkerklub

www.soldyk.dk

Fra : René Kofoed

Dato : 26-07-07 09:07

Hvor dyb er den???

René

Fra : Allan Hansen

Dato : 26-07-07 20:42

"René Kofoed" <rene@ko-foed.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor dyb er den???

Sidst jeg var der ( 17-10-1993 ), var jeg på 12 m dybde. Der var yderligere
en "grøft" ned så jeg vil anslå måske 15 m. Logbogen siger: Karlstrup Sø.
Grusgrav med ørredudsætning, god sigt og krebs, men meget koldt både oppe og
nede.

Allan Hansen

Fra : Bock

Dato : 28-07-07 11:17

Hej René,

Den har en maks dybde på 14 meter.

Sigten svinger meget, specielt hvis det har regnet. Så er der 0 m sigt..

Bemærk at der der skal laves aftale inden man dykker, men det kan du
læse mere om her :

http://www.skovognatur.dk/Udgivelser/Foldere/Dykning.htm

mvh Lars