Røsnæs rev uden trappe
Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 22-07-07 08:36

Hejsa

Det er åbenbart forbigået min opmærksomhed at den nordlige trappe ved
Røsnæs rev er regnet væk. Er jeg den eneste der er blevet fanget i
det, eller har jeg bare ikke hørt ordenligt efter? Havde dog et
nogenlunde dyk på sydsiden, men ikke med det læ jeg havde håbet på.

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : René

Dato : 22-07-07 10:09

det skete i den sidste storm i vinter, så den har været sådan længe
men du kan godt gå ned af skrænten hvis du har en rimelig kondi men
gør det af 2 gange, den er lidt hård når man skal op men den side er
jo også det værd.

mvh

René

Fra : peter nielsen

Dato : 03-08-07 08:09

"René" <rba74@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Der er ifølge Kalundborg Folkeblad d. 2/8 ved at blive sat en ny trappe op
på Røsnæs

mvh

Peter

Fra : mikkelbg

Dato : 12-08-07 18:24

On 3 Aug., 09:08, "peter nielsen" <(fjern)d...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> René
>
> Der er ifølge Kalundborg Folkeblad d. 2/8 ved at blive sat en ny trappe op

Den er færdig nu.