15 flasker søges
Fra : TT

Dato : 13-07-07 15:07

Hej med jer,

Jeg skal bruge/Leje ca. 15 flasker med luft (15 liters foretrækkes)
tirsdag/onsdag i næste uge. Er der nogle der kan hjælpe med dette?

-Torben

Fra : TT

Dato : 13-07-07 15:41

"TT" <trp@(fjern)hajq.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer,
>
> Jeg skal bruge/Leje ca. 15 flasker med luft (15 liters foretrækkes)
> tirsdag/onsdag i næste uge. Er der nogle der kan hjælpe med dette?
>
> -Torben

Har lejet dem hos Watersport - mange tak.

-Torben

Fra : Henrik

Dato : 13-07-07 16:47

On 2007-07-13 16:41:21 +0200, "TT" <trp@(fjern)hajq.dk> said:

> Har lejet dem hos Watersport - mange tak.
>
> -Torben

Fremover kunne det måske være intressant at vide hvor i landet "vi" er
hvis det skal hjælpe!

Godt dyk

Henrik

Fra : TT

Dato : 16-07-07 08:12

"Henrik" <dykRE@MOVEmil.dk> skrev i en meddelelse

> Fremover kunne det måske være intressant at vide hvor i landet "vi" er
> hvis det skal hjælpe!
>
> Godt dyk
>
> Henrik

Ja naturligvis - beklager troede KBH var default.

-TT

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 16-07-07 12:08

I min optik roterer universet omkring Bornholm.