PHP-MySql baseret dykkerlog
Fra : jriis

Dato : 13-07-07 07:28

Hej

Er der nogen der kender til en dykkerlog som man kan lægge op på
nettet og som er forholdsvis nem at konfigurere ? Den skal helst være
PHP-MySql baseret.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 13-07-07 08:25

On Fri, 13 Jul 2007 06:28:15 -0000
jriis <janriis@the-dot.dk> wrote:

> Er der nogen der kender til en dykkerlog som man kan lægge op på
> nettet og som er forholdsvis nem at konfigurere ? Den skal helst være
> PHP-MySql baseret.

Google er din ven:
http://www.google.com/search?q=scuba+diving+log+php

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : jriis

Dato : 13-07-07 09:08

On 13 Jul., 09:24, Michael Rasmussen <m...@miras.org> wrote:
> On Fri, 13 Jul 2007 06:28:15 -0000
>

> Google er din ven:http://www.google.com/search?q=scuba+diving+log+php

Jep, google plejer at være min ven, men jeg synes kun at jeg kan finde
commercielle produkter og som den "nærigmås" jeg er, vil jeg altså
ikke betale for noget der er skrevet i open source som php+MySql.

Jeg må simpelthen sætte mig ned og lære PHP og skrive en log selv

Men tak for input.

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 13-07-07 11:27

Kom med lidt indput til hvad du forventer at logbogen skal indeholde, så
skal jeg se om det ikke er noget jeg kan bikse sammen.
Er det til windows eller linux?

Claus

Fra : jriis

Dato : 13-07-07 12:43

On 13 Jul., 12:26, "Claus Grell Hansen" <cl...@nospam.dk> wrote:
> Kom med lidt indput til hvad du forventer at logbogen skal indeholde, så
> skal jeg se om det ikke er noget jeg kan bikse sammen.
> Er det til windows eller linux?

Jeg skal bruge en logbog til en hjemmeside, hvor man kan læse diverse
info om et dykkested og har mulighed for at logge et dyk på stedet.

Det behøver ikke at være specielt fancy, bare samme info som man kan
logge i en papirlog.