Havhexen på Amager Strand
Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 10-07-07 18:32

Hejsa

Så er der kommet lidt mere info om Havhexen.

Designerne har ramt rigtigt mht. 'modtagerne'. Afmærkningsplanen
afslører at brysterne er afmærkede med nummererede bøjer, så man ikke
behøver at spilde tiden på resten af revet

http://www.amager-strand.dk/Menu/Aktiviteter/Dykkerbane

Dykning på Havhexen kræver brug af dykkerbøje. Det bliver sjovt med
alle de 'penetreringer' af buer, navlen og brysterne!

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Jan Birk

Dato : 10-07-07 18:42

> http://www.amager-strand.dk/Menu/Aktiviteter/Dykkerbane

Hver sin smag!

> Dykning på Havhexen kræver brug af dykkerbøje. Det bliver sjovt med
> alle de 'penetreringer' af buer, navlen og brysterne!

Det kræves vist 'kun' at dykkerflaget sættes - ikke nødvendigvis at du
slæber det med rundt i snor....

/Jan

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 10-07-07 19:12

Hejsa

> Hver sin smag!

Havet er nok glad nok for det kunstige rev uanset dets udformning...

> Det kræves vist 'kun' at dykkerflaget sættes - ikke nødvendigvis at du
> slæber det med rundt i snor....

Så er jeg mere rolig. Så sætter jeg bare flaget i haven inden jeg
kører hjemmefra

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Jan Birk

Dato : 10-07-07 19:39

> Havet er nok glad nok for det kunstige rev uanset dets udformning...

Enig!! Som (dykker)samfund, tror jeg dog at pengene var givet bedre ud
ved bare at smide nogle sten et eller andet sted, eller sænke et par
skibe eller lign.

> Så er jeg mere rolig. Så sætter jeg bare flaget i haven inden jeg
> kører hjemmefra

Jeg har sat mit fast på garagen (altid udspilet), så er der ingen tvivl

/Jan