Let stranddyk omkring Odense
Fra : Freelance

Dato : 06-07-07 13:19

Hejsa
Jeg skal i vandet med en ven der ikke har dykket noget tid så derfor
vil jeg gerne høre om et godt sted til at få genopfrisket
færdighederne og hvor der også meget gerne må være noget at kigge
på :) Maks dybde gerne omkring 5-8 m.
Mvh
Rasmus

Fra : cybersven

Dato : 06-07-07 20:11

On 6 Jul., 14:18, Freelance <ras...@johannesen.net> wrote:
> [...]
> vil jeg gerne høre om et godt sted til at få genopfrisket
> færdighederne og hvor der også meget gerne må være noget at kigge

Hej Rasmus

Der er et par muligheder som Kertemindehavn, kerteminde (sebirien) og
Bropille62-Nyborg - du kan se beskrivelser af stederne +
kørselsvejledning her http://www.diverssite.com/download.php

Billeder fra kertemindehavn:

http://www.diverssite.com/e107_plugins/coppermine_menu/thumbnails.php?album=28

http://www.diverssite.com/e107_plugins/coppermine_menu/thumbnails.php?album=16

Billeder fra kerteminde (sebirien):

http://www.diverssite.com/e107_plugins/coppermine_menu/thumbnails.php?album=17

Billeder fra Nyborg:

http://www.diverssite.com/e107_plugins/coppermine_menu/thumbnails.php?album=23

Med Venlig Hilsen

Sven Rasmussen

Fra : KC

Dato : 06-07-07 21:16

Måle Strand og Horneland Gamle Marinestation.
Se Sportsdykkerens særnummer om "stranddyk".

KC

Fra : mikkelbg

Dato : 07-07-07 14:58

> [...]
> vil jeg gerne høre om et godt sted til at få genopfrisket
> færdighederne og hvor der også meget gerne må være noget at kigge

Hej,

Der er rigtig mange steder omkring kerteminde og fyns hoved. På min
nye hjemmeside www.stranddyk.dk kan finde dybder og rutebeskrivelser
til dem (og mange flere steder).

Mvh
Mikkel