Uwatec bottomtimer 330 meter
Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 03-07-07 16:16

Der var nogne der eftersøgte en bottomtimer til større dybder. Nu kommer
Uwatec med en til 330 meter.

http://www.scubapro.co.uk/pdfs/Digi330_LR.pdf

Venlig hilsen

Bjarne

Fra : Johnny Christensen

Dato : 03-07-07 20:46

"Bjarne Rosenkrands" <dsl196465@FJERNvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Der var nogne der eftersøgte en bottomtimer til større dybder. Nu kommer
> Uwatec med en til 330 meter.
>
> http://www.scubapro.co.uk/pdfs/Digi330_LR.pdf

Det var også på tide at der var nogle som lavede en simpel divetimer til de
dybe dyk.
Men jeg kan ikke lade være med at smile lidt over at "den er mere effektiv,
forbruger mindre strøm end den foregående divetimer"
En af mine uwatec divetimers er efterhånden 10 år gammel. Når den ikke er i
vandet, tilbringer den sit liv i min udstyrskasse. 60-70% af gangene hvor
man tager den op, er den tændt fordi den endnu en gang har ligget i en sjat
vand. Den virker stadigt fremragende, så batteri levetiden på den foregående
model er ret ok i mine øjne. Specielt når man tænker på prisen

Fra : Bo Poulsen

Dato : 07-07-07 01:50

Hej Alle

Er der nogle af jer der ved hvem der har den på lager og hvad den skal
koste?

Bo :)

Fra : Johnny Christensen

Dato : 07-07-07 07:11

Listepris er 130£ og den sælges vist generelt til 90-95£ i England ifølge
rygterne.

--
www.johnnychristensen.com
Inspiration til nordisk dykning

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 07-07-07 16:42

> [...]
> Hej Alle
>
> Er der nogle af jer der ved hvem der har den på lager og hvad den skal

Den kan købes for 89 £ + levering hos SimplyScuba.

http://www.simplyscuba.com/SearchResults.aspx?PageNumber=2&Advanced=0

Bjarne

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 07-07-07 16:45

> "Bo Poulsen" <Frenning@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Den kan købes for 89 £ + levering hos SimplyScuba.

> [...]
Ups, ny link

http://www.simplyscuba.com/ProductDetails.aspx?StockID=38104

Bjarne