Ny hjemmeside om stranddyk
Fra : mikkelbg

Dato : 02-07-07 20:57

Hej,

Jeg har netop åbnet en ny hjemmeside med positioner til danske
stranddyk. Siden ligger på www.stranddyk.dk, og der er indtil videre
mere end 125 dykkersteder. Målet med siden er at gøre det nemmere at
finde nye dykkersteder både for flaskedykkere og snorkeldykkere.

Jeg vil meget gerne have feedback fra jer!

Mvh
Mikkel

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 03-07-07 05:54

Hejsa

Fint initiativ! Kunne man lave POI samtidig med ville det bare være
perfekt!

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : mikkelbg

Dato : 04-07-07 12:25

On 3 Jul., 06:53, Lars Skov-Dethlefsen <l...@skov-dethlefsen.dk>
wrote:
> Hejsa
>
> Fint initiativ! Kunne man lave POI samtidig med ville det bare være
> perfekt!
>
> Mvh
> Lars Skov-Dethlefsen

Hej,

Er ikke sikker men POI er til en GPS ikke? Ved ikke hvordan men det
burde vel kunne lade sig gøre.
På siden bruger jeg en mysql database så mon ikke jeg kan få det
printet på en måde så det er nemt at konvertere?

Mvh
Mikkel

Fra : Seerup

Dato : 04-07-07 13:30

Halløj Mikkel.

Ser godt ud, fint initiativ.

Seerup *der er til hurtige RIbture og stranddyk*

Fra : Claus H. Jensen

Dato : 04-07-07 14:10

godt innitiv

har smidt et par lokale points.... og føjet til foretrukne...

keep up the gooood work

Claus

Fra : mikkelbg

Dato : 06-07-07 13:03

wrote:
> Hejsa
>
> Fint initiativ! Kunne man lave POI samtidig med ville det bare være
> perfekt!
>
> Mvh
> Lars Skov-Dethlefsen

Nu ligger der POI til download på siden (stranddyk.dk, klik på linket
"..mere").