Dykning på Samos, Grækenland
Fra : Bertram Paaskesen

Dato : 01-07-07 21:00

Hej dykkervenner

Er der nogle der kan anbefale et dykkercenter på Samos

Hilsen
Bertram,Klumpfisken

Fra : john

Dato : 02-07-07 00:22

"Bertram Paaskesen" <BBP@oakhillfive.dk> skrev i en meddelelse
> Hej dykkervenner
>
> Er der nogle der kan anbefale et dykkercenter på Samos
>
> Hilsen
> Bertram,Klumpfisken

Hej Bertram

Har søgt på diving + samos, og tilsyneladende er der kun et dykkercenter
dernede - samos diving center - men nu er deres hjemmeside enten lukket
eller i hvertfald nede, så jeg er lidt bekymret. Skal derned i
efterårsferien, så jeg er brændende interesseret i hvad du oplever på Samos
hvis du er på vej derned nu!!

Hilsen John

Fra : Bertram Paaskesen

Dato : 30-07-07 18:44

Det lykkedes mig at finde et dykkercenter,
http://www.samosdiving.com/index.html .

Desværre har dykkercentret meget begrænset kapacitet, så de havde ikke
plads til flere, da jeg allerede dagen efte min ankomst tog ud for at
besøge og checke standarden på udstyret. Ærgeligt. men jeg fik da
snorklet en del.

Dykkercentret standard er efter min vurdeling lav. Alt foregår på
stranden, og selve centret er en simpel træbygning. Udstyret ser nyt
ud. Indehaveren Anthony Nicolaides virker meget seriøs, og jeg turde
godt tage med dem. Men husk at booke hjemmefra hvis man kun har en uge
at gøre godt med.

Bertram

Fra : john

Dato : 30-07-07 21:43

> [...]
> ud. Indehaveren Anthony Nicolaides virker meget seriøs, og jeg turde
> godt tage med dem. Men husk at booke hjemmefra hvis man kun har en uge

Hej Bertram

Tak for tilbagemeldingen.

Jeg skal nok sørge for at booke i god tid til uge 42. Det vil være skide
ærgerligt at komme derned og så opdage, at alt er optaget.

Hilsen John

Fra : M Jensen

Dato : 03-07-07 17:06

Hej der...

Jeg var på Samos i 2003, der var dykning med flasker forbudt overalt på øen.
Det er vist noget med nogle militære aktiviteter/forsvarsværker eller noget,
der er jo ikke ret langt til deres "bedste venner" i Tyrkiet.
God tur alligevel...

M Jenen