Dykning i bulgarien ?
Fra : UnlimitedCph

Dato : 01-07-07 18:11

Hejsa..

Jeg skal snart et smut til Bulgarien (Sunny Beach) og der SKAL være
mulighed for at komme ud og dykke bare en gang eller 4. Mit problem er
bare at jeg KUN har dykket i Danmark og ikke aner hvad jeg bør have
med at udstyr.

Tørdragt er nok ikke nødvendigt ;)
Og bly og flaske er jeg ikke sikker på er et hit at tage med i flyet..
Skal jeg nøjes med at tage mit bælte med derned, og fylde bly i det
dernede ?

Hvad skal er nødvendigt af dragt ?
Jeg har en 7mm hel våddragt, og en 5 mm yderdragt med hætte. Er 7 mm
dragten for varm eller skal jeg bare leje/købe en dragt dernede ?

Computer skal jeg også have med,.. Hvad med regulatorsæt, bcd, finner,
våddragtsboots, maske, snorkel (Ved jo aldrig om man skulle ud og
snorkle) ?

Er der nogen der kender nogen fornuftige dykkercentre dernede eller
kan det slet ik betale sig at slæbe udstyret med derned ?

Håber nogen har nogen gode råd til hvad jeg bør pakke..

Mvh Flemming

Fra : flemming.pless@gmail~

Dato : 01-07-07 19:42

On 1 Jul., 19:11, UnlimitedCph <unli...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> kan det slet ik betale sig at slæbe udstyret med derned ?
>
> Håber nogen har nogen gode råd til hvad jeg bør pakke..

Kære Flemming

Check dette link (bare et af mange på søgningen "diving sunny beach"
på Google.
Du skal tage din 5 mm heldragt med, din computer, din bcd, dine
finner, snorkel og maske. Jeg ville også tage min regulator med. Husk
at købe en yoke til din omskifter, hvis du har en regulator, der går
på din. Den er altid god at have i en rejsesituation.
Hvis du ikke har det, er det ikke en dum ide at have et par
helfodsfinner, der både kan bruges til dykning og til snorkling.
Endelig skal du undersøge forsikringsforholdene, hvis ulykken er ude.
Der er forskellige muligheder (DAN f.eks.) Eventuelt undersøge om der
er et trykkammer i nærheden.

Og så god rejse

Kh
Flemming