Fridykning i Aalborg området
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 26-06-07 16:06

Hej

Er tilflytter til Aalborg pga. arbejde.

Ved nogen, om der er noget fridykningsaktivitet (eller UV jagt)
heroppe ?

mvh
Michael Kristensen

Fra : olav.bro@googlemail.~

Dato : 26-06-07 19:18

On 26 Jun., 17:05, "mbk...@hotmail.com" <mbk...@hotmail.com> wrote:
> Hej
>
> Er tilflytter til Aalborg pga. arbejde.
>
> Ved nogen, om der er noget fridykningsaktivitet (eller UV jagt)
> [...]

Hej Michael.

Mht. fridykning og dykning i det hele taget, kan jeg bedst anbefale
Nordens Kridtgrav også kaldet Hasseris Kridtgrav - for enden af
Johannesmindevej.

Hvis du er heldig, kan du opleve gode forhold ved bropillerne på
Jernbanebroen eller Limfjordsbroen fra Nørresundbysiden.

Venlig hilsen
Olav Bro

www.easydive.dk

Fra : KC

Dato : 26-06-07 19:26

Øh...?

Hasseris Kridtgrav var det ikke der en svømmer omkom pga. kulde sidste
sommer?
Jeg har dykket der engang hvor overflade vandet var rimeligt lunt, men på
bunden var det rockerkoldt. Sigten var et sted mellem letmælk og
skummetmælk. Det lykkedes at finde bunden og skimte... øh... ingenting....
Der findes golfsøer der er mere spændende at dykke i.

OK.. lidt sat på spidsen...

KC
www.kcdk.com

Fra : Kenneth Villadsen

Dato : 27-06-07 08:48

Pt. 4-6 meters sigt, og 6-8 grader på bunden (12m max) ingen strøm! Fisk
og gods der er kastet i vandet man kan kigge på!!!

Et fint sted der ikke overrasker for meget så man kan bruge sit focus på
det man har gang i! Ex nyt udstyr!

Hilsen Kenneth

Fra : cybersven

Dato : 27-06-07 19:39

On 27 Jun., 09:48, Kenneth Villadsen <kenn...@kambiri.dk> wrote:
> [...]
> og gods der er kastet i vandet man kan kigge på!!!
>
> Et fint sted der ikke overrasker for meget så man kan bruge sit focus på

Hej Michael

Jeg har selv både snorklet og dykket i kridtgraven i Hasseris og kan
varmt anbefalede det : )

Du kan se lidt billeder fra turene her:
http://www.diverssite.com/e107_plugins/coppermine_menu/thumbnails.php?album=24

Kind Regards

Sven Rasmussen -

DiversSite The independent Dive Portal.

www.diverssite.com & Divelinks & Top50

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 27-06-07 21:49

> Hej Michael
>
> Jeg har selv både snorklet og dykket i kridtgraven i Hasseris og kan
> varmt anbefalede det : )

Ganske gode billeder, du har taget der.

Bor ikke mere end 4-5 km derfra, men mangler en makker. Skulle nogen
have lyst til et dyk deri, vil jeg gerne med.

Kan kontaktes på email mbk(snalbela)phys.au.dk. Jeg dykker både med og
uden flaske.

mvh
Michael Kristensen

Fra : Thomas Andersen