Dyk i nærheden af Sønderborg
Fra : Søren Reinke

Dato : 22-06-07 17:44

Hejsa

Er der nogen af jeg der kender et godt dykkersted i nærheden af
Sønderborg, Dybbøl, Høruphav, Kegnæs ?

Jeg skal nemlig ud og dykke med en ven's knægt, men jeg kender ikke
dykkerstederne dernede.

Det skal være fra land.

Med venlig hilsen
Søren Reinke

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 23-06-07 13:06

On 22 Jun., 18:44, Søren Reinke <s...@REMOVE.reinke.dk> wrote:
> [...]
> Sønderborg, Dybbøl, Høruphav, Kegnæs ?
>
> Jeg skal nemlig ud og dykke med en ven's knægt, men jeg kender ikke

En mulighed kunne være at dykke på Høruphav torpedostation, som er en
gammel station for test og indstilling af torpedoer, det er 8 meter på
det dybeste sted, der skal dog dykkes et stukke tid før man kommer på
den ca 10min så vidt jeg husker, de´n findes ved at køre til skovhøj
eller hørupklint, så tager man kurs 173 fra kanten af standen hvor man
sigter over mod en lille gruppe træer, (du kan evt. se en anden
beskrivelse i sportsdykkeren nr 6 / 2006 )

Der er osse en gammel betonpram inde ved Sønderborg dykkerklub, men
den ved jeg ikke præsist hvor er, men mon ikke der er andre der kan
være behjælpelig der.

Mvh.

Jacob P.V.V.Jacobsen

Fra : Søren Reinke

Dato : 23-06-07 15:46

Jacob Jacobsen wrote:

> [...]
> sigter over mod en lille gruppe træer, (du kan evt. se en anden
> beskrivelse i sportsdykkeren nr 6 / 2006 )

Hej Jacob

Mange tak for beskrivelse, det skulle være til at finde :)

Synes jeg kan huske jeg har snorklet der som lille :)

Da jeg ikke er medlem af en DSF dykkerklub kan jeg desværre se deres blad.

Men din beskrivelse skulle være til at følge :)

Hilsen
Søren Reinke

Fra : Søren Arnvig

Dato : 23-06-07 23:09

"Søren Reinke" <soren@REMOVE.reinke.dk> skrev i en meddelelse

>Da jeg ikke er medlem af en DSF dykkerklub kan jeg desværre se deres blad.

Her kan du bestille abonnement, uden at være medlem af DSF
http://www.sportsdykkeren.dk/abonnement.htm

Søren Arnvig