Kreta
Fra : Claus

Dato : 22-06-07 08:17

Hej gruppe

Jeg skal til Kreta om en uge, er der nogen anbefalinger mht. dykkersites
og -centre?

Mvh
Claus

Fra : Seerup

Dato : 22-06-07 12:33

| Hej gruppe
|
| Jeg skal til Kreta om en uge, er der nogen anbefalinger mht. dykkersites
| og -centre?
|
| Mvh
| Claus

Jeg var der for godt en måned siden, du kan læse lidt om det i mit indlæg:
"Update: Dykning på Kreta? (Hersonissos)".

Seerup.

Fra : Seerup

Dato : 22-06-07 12:58

| Jeg var der for godt en måned siden, du kan læse lidt om det i mit indlæg:
| "Update: Dykning på Kreta? (Hersonissos)".

dateret 11/05-07

Seerup.

Fra : Thomas VJ

Dato : 22-06-07 16:02

"Claus" <ck@sdfsd.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Jeg skal til Kreta om en uge, er der nogen anbefalinger mht. dykkersites
> og -centre?

Hvis du skal til Hania området kan jeg klart anbefale Blue Adventures
Diving.
http://www.blueadventuresdiving.gr

Ingen af de andre dykkercentre i området når dem til sokkeholderne hvad
angår professionalisme og service.
De fleste af rejseselskaberne i området benytter BAD hvilket gør at der er i
højsæsonnen er mange (40+) gæster dagligt, men BAD benytter en stor
liveaboard båd fra Egypten (ikke den vist på deres hjemmeside) og et par
store Tornado ribs, ligesom de også er obs på at inddele dykkerne efter
deres erfaringsniveau, så det store antal gæster skal ikke lade dig skræmme.
Kig evt. forbi deres båd henunder aften og få en snak med dem. Båden ligger
på den lige strækning i havnen og hedder Tarra (staves Tappa på græsk).

--
Mvh, Thomas VJ
http://www.dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser ...