Godt stranddyk til weekenden
Fra : Clevin

Dato : 22-06-07 07:41

Hej,

Nogle der kan anbefale et godt stranddyk til weekenden, som ikke er:

- Lillebælt v. Snoghøj, Søbadet, Ammoniakhavnen osv.
- Djursland

Det skal være Jylland eller Fyns land.

Mvh Clevin

Fra : durzll@yahoo.co.uk

Dato : 22-06-07 09:07

Tja, hvis du ikke behøver så dybt vand, så er der 4-6 m i vigene ved
Juelsminde (Sandbjerg Vig og As Vig).

Til gengæld er der forrygende gode parkeringsforhold

mvh
Jesper

Fra : Seerup

Dato : 22-06-07 12:38

Sangstrup og Fornæs (nordøst Djursland) er næsten altid godt.
Ved Sangstrup var der, sidst jeg var der, myriader af "krible-krable"

læs lidt om stedet:
http://sdg.fmlaursen.dk/Stranddykkerguide.asp?Soeg=0&Makker=0&Luft=1&AID=10
eller:
http://www.dykmag.net/dk/docs/b_skandinavien/skan_Kystleksikon.php?skan_id=11

Seerup

Fra : Kaasing

Dato : 22-06-07 17:29

"Clevin" <clevin.penguin@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogle der kan anbefale et godt stranddyk til weekenden, som ikke er:
>
> - Lillebælt v. Snoghøj, Søbadet, Ammoniakhavnen osv.

Sydfyn/Tåsinge under svendborgsundbroen ved bropillerne fra Tåsingesiden er
ret godt. Var der i tirsdags og havde et supergodt dyk.

/Poul