Tunesien
Fra : Happy Diver

Dato : 21-06-07 09:07

Hej NG
Er der nogen der har dykket ud for Djerba?

Fra : flemming.pless@gmail~

Dato : 21-06-07 16:47

On 21 Jun., 10:06, Happy Diver <skumbana...@ZSD5Oyahoo.dk> (slet
ZSD5O) wrote:
> Hej NG
> Er der nogen der har dykket ud for Djerba?

Nej, men jeg har dykket ud for El Khantoui. Det var ikke den store
oplevelse.

Bedste hilsner

Flemming Pless

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 29-06-07 15:36

Hejsa Flemming

Nej, men jeg har dykket ud for El Khantoui. Det var ikke den store
> oplevelse.

Hvad betyder 'ikke den store oplevelse'? Jeg er jo godt klar over at
det ikke er som rødehavet, men der det sandørken, overfisket eller
bare dårligere end en gennemsnitstur i DK? Det er jo meget rart at
have en indtryk af om det kan betale sig at hoppe i vandet hvis man
alligevel er dernede...

Mvh
Lars