Vietnam
Fra : el_serpiente

Dato : 20-06-07 12:19

Jeg befinder mig snart i Vietnam og kunne da godt taenke mig at faa
hovedet undervandet og en flaske paa ryggen.

Er der nogle der har erfaringer, raad om hvor og hvordan eller hvordan
ikke...

Planen staar desvaerre ikke paa meget dykning da tiden ikke er til det
men et par dage bliver det vel til.

/Jacob

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 20-06-07 13:25

el_serpiente wrote:
> [...]
> ikke...
>
> Planen staar desvaerre ikke paa meget dykning da tiden ikke er til det

Check

http://www.google.co.uk/search?q=site%3Ascubaboard.com+vietnam

-Ole