erfaringer med megadivestore.com
Fra : KiM

Dato : 20-06-07 09:08

Nogen der har erfaringer med handel i den her butik ?

mvh Kim Isaksen

Fra : N.I.

Dato : 20-06-07 18:16

Ja det kan du tro. Jeg har netop købt et par finner gennem dem og alt er
forløbet lige efter bogen. Betaling over nettet uden problemer og finnerne
ankom ganske få dage efter, så de kan klart få mine bedste anbefalinger.

Mvh Niels

Fra : KiM

Dato : 20-06-07 23:35

On 20 Jun., 19:15, "N.I." <m...@niibo.dk> wrote:
> [...]
> ankom ganske få dage efter, så de kan klart få mine bedste anbefalinger.

Super. Jeg har 'diskuteret' prisen ned på en regulator. Den er her
forhåbentligt inden weekenden.

/ Kim Isaksen