Sherwood vinge.
Fra : Seerup

Dato : 16-06-07 14:40

Jeg har for et stykke tid siden købt en Sherwood "vinge" brugt.

Den fungerer fint, det er ikke det. Men jeg har ingen dokumentation på den
overhovedet. Og Sherwood glimrer i sin mangel på at svare på henvendelser.
Derfor spørger jeg her, om der er nogen, der kender denne fætter, og ved bla.
hvor stor løfteevne den har?

Eller er der måske ligefrem nogen, der har en manual som PDF?

På "vingen" et trykt: "Sherwood" (selvfølgelig) samt "Modular diving vest".

Jeg har lagt lidt billeder af den på dk.binaer: [dk.fritid.dykning] Sherwood
vinge 1- 3

Enhver form for relevant input modtages med tak.

Seerup

Fra : Johnny Christensen

Dato : 16-06-07 15:45

SVJH sendte Sherwood deres vingevest på markedet omkring 1998, opdriften var
ca 20 kg. Original producenten er (som med 80% af deres andre produkter)
Soniform
Der var en mængde andre mainstream fabrikanter som ville have en bid af
kagen på det tidspunkt, Scubapro sendte bl.a også en modulært opbygget BCD /
Wing ud.
Johnson Outdoors Group (Scubapro's ejere) købte i 1999 Soniform, med alle
deres designmønstre.
Så der er en naturlig årsag på at der ikke kommer svar fra Sherwood, om et
produkt som de havde kortvarigt for en del år siden.

Fra : Seerup

Dato : 17-06-07 11:01

> ....... Så der er en naturlig årsag på at der ikke kommer
> svar fra Sherwood, om et produkt som de havde kortvarigt
> for en del år siden.

Der er en forklaring på alt.
Takker.

Seerup