Nitrox basic kursus
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 14-06-07 14:01

hej,

Hvis der er nogen der står og mangler et basic nitrox kursus til
sommerens dykning så kører der et i Københavns Sportsdykkerklub d. 28.
Juni og d. 11. Juli.

Hvis du er interesseret så send mig en e-mail.

mvh
Jonas

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-06-07 14:16

On Thu, 14 Jun 2007 06:01:17 -0700
Jonas Lüttichau <jluttichau@gmail.com> wrote:

> hej,
>
> Hvis der er nogen der står og mangler et basic nitrox kursus til
> sommerens dykning så kører der et i Københavns Sportsdykkerklub d. 28.
> Juni og d. 11. Juli.

Er det i DSF eller PADI regi? Jeg tænker her på adgangskravene til
kurset.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 14-06-07 14:23

On 14 Jun., 15:15, Michael Rasmussen <m...@miras.org> wrote:
> Er det i DSF eller PADI regi? Jeg tænker her på adgangskravene til
> kurset.

Det er et CMAS nitrox kursus.

mvh
Jonas