Vrag positioner
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 14-06-07 12:00

hej,

Der bliver tit skrevet her på nyhedsgruppen om at man gerne vil have
positioner på nye eller "hemmelige" vrag, men har man selv bidraget
med positioner??..
Nu har du chancen for at bidrage, hvis du har nogle nøjagtige WGS84
positioner på de kendte vrag i vores farvande så smid dem som
kommentar på www.vragguiden.dk så den kan blive opdateret med
nøjagtige positioner!
Når jeg skriver nøjagtige positioner så mener en position der er så
nøjagtig at man kan sejle hen på positionen, smide ankeret og dykke!

Det kan også være du ligger inde med positioner på f.eks. stævnen
eller overbygningen på nogle af de kendte vrag, det kan hjælpe med til
at lette hele påbindings processen!

mvh
Jonas

Fra : René

Dato : 14-06-07 22:55

hej

hvordan ligger man en "ny" position ind på systemet, sidst jeg prøvet
at finde kanonvraget bag saltholm fandtes det ikke på vragguiden men
jeg fandt en rigtigt position her på gruppen som er WGS84 55.38.689 -
12.52.126.
men det ville gøre det letter for andre hvis den kom ud på
vragguiden.dk
har også et par billeder til den.

mvh

René A.

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 15-06-07 09:48

On 14 Jun., 23:55, René <r...@ka-net.dk> wrote:
> [...]
> at finde kanonvraget bag saltholm fandtes det ikke på vragguiden men
> jeg fandt en rigtigt position her på gruppen som er WGS84 55.38.689 -

du skriver det i forum på siden.

http://www.vragguiden.dk/wreck.asp?id=4643

> men det ville gøre det letter for andre hvis den kom ud på
> vragguiden.dk
> har også et par billeder til den.

evt. kan du også skrive lidt bedre tekst til den og sende det til mig.

mvh
Jonas

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 19-06-07 22:07

On 14 Jun., 12:59, Jonas Lüttichau <jluttic...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Det kan også være du ligger inde med positioner på f.eks. stævnen
> eller overbygningen på nogle af de kendte vrag, det kan hjælpe med til

Der er nu kommet 7 nye vrag i databsen og adskillige WGS positioner..
så kom frisk vær med i legen og bidrag!

http://www.vragguiden.dk/changes.asp

mvh
Jonas