LogoPlates
Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 21:50

Jeg mangler 4 stk. Ford-logo i '3d'
Dvs. logoplates i oval.

Findes de som et reservedelsnummer
eller skal man selv igang med photopaint
eller tilsvarende og noget UV fast blæk
og en laminator eks. ???

Jeg skal ha' renoveret mine snart 22 år gamle
plastic hjulkapsler.

Glemte at gi dem klarlak sidste år
og nu er de grimme igen.

Skal nok ta' et pic når de er som nye igen.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 03-08-07 12:03

> Jeg skal ha' renoveret mine snart 22 år gamle
> plastic hjulkapsler.
>
> Glemte at gi dem klarlak sidste år
> og nu er de grimme igen.

Say WHAT? :D

Troels

Fra : -= JF =-

Dato : 03-08-07 15:23

Eque skrev:

> Jeg skal ha' renoveret mine snart 22 år gamle
> plastic hjulkapsler.

Sgu helt befriende at ikke alle er faldet for køb-og-smid-væk kulturen

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 10:09

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Sgu helt befriende at ikke alle er faldet for køb-og-smid-væk kulturen
>
> --
> Mvh. John

4 bilka-kapsler koster 99,- købte spray + lak igår for 240,-
De skal jo være originale
-men mangler 4 ford-mærkater til centrum.